חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים

תערוכת קבע ועראי בבית יגאל אלון

תערוכות

“כל שבעת הימים עושה אדם את סוכתו קבע ואת ביתו עראי” (סוכה ב, ט)

בלה קפלן | יונתן גל | ארז ביטון | רוני הורוביץ | ענבל קורץ

פתיחה: יום חמישי, כ”ט באייר, 6 ביוני, בשעה: 18:00

סגירת התערוכה: יום שישי, ל’ תשרי תשפ”ה, 1 בנובמבר 2024

בבית יגאל אלון בגינוסר על שפת הכנרת תיפתח בתחילת יוני תערוכה חדשה המבטאת את הגעגוע והפרשנות העמוקה של אומנים מהצפון למושג ‘בית’. בין המציגים בתערוכה יהיו גם *בלה קפלן* – מפונה מכפר גלעדי, יוצרת בעבודה על טקסטיל (ארט קוילט) שבחרה לתת דגש בעבודותיה המוצגות לצמח הצבר המגדיר עבורה בית וישראליות; *רוני הורוביץ* – מפונה מקיבוץ יפתח, מצייר ורושם בעפרונות פחם. עבודותיו בתערוכה סובבות סביב תחושותיו, געגועיו לנוף ביתו וחוסר הודאות של תושבי הצפון לגבי עתידם; *ארז ביטון*- צלם, תושב עמק הירדן בו התארחו אלפי מפונים. מתווך בעבודותיו את התחושות שעולות מהמפונים המתארחים בסביבתו; *יונתן גל*- בן קיבוץ הגושרים וחבר כיתת הכוננות בימים אלו. עבודותיו בתערוכה ישקפו נופים שונים דרך חלונות בבתים אליהם התפנו המפונים; *ענבל קורץ*- מנהלת הגלריה ואומנית במלון אליו התפנו מפונים מקיבוצי הגליל העליון, תציג בתערוכה תריסים עליהם ציירה כיסופים של מפונים שפגשה בסביבתה.

התערוכה תיפתח באירוע חגיגי מיוחד בתאריך 6.6 – *ערב על המים ברחבת המוזיאון* עם פודטראקים שיציעו בתשלום קוקטיילים, בירה, מלבי, כנאפה ועוד, לצד מפגש עם האמנים (17:30- 19:00, רישום באתר).

*בשעה 20:00 מופע מוסיקלי בתשלום – אורי בנאי המספר ושר את סיפורה המופלא של משפחת בנאי* במופע “סיפורה של המשפחה – סיפורה של המדינה” (כרטיסים בעלות 40 ₪, רכישה באתר)

לרכישת כרטיסים להופעה לחצו כאן

*איור מהתערוכה – קרדיט יונתן גל*

הישארו מעודכנים

    תערוכת קבע ועראי בבית יגאל אלון
    6/6/2024
    11/1/2024
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.