חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

חדשות המועצה

כניסה חינם למפונים, והטבות למשפחת מילואימניקים: החופש הגדול ברובע היהודי

פורסם: 1.7.2024

בחברה לפיתוח הרובע היהודי והמועצה לשימור אתרי מורשת נערכים לחופש הגדול והכריזו על כניסה חינם למפונים, והטבות למשפחת מילואימניקים באתרי התיירות ברובע היהודי, הרצל בן ארי, מנכ”ל החברה לפיתוח הרובע היהודי: “זה הזמן להתחבר למורשת ולשאוב ממנה כוחות”

“אנשים מתייחסים לרובע היהודי בתור מעבר לכותל ולא מכירים את האתרים המגוונים שיש בו”, אומר נדב מונק מנהל תיירות הרובע, “יש ברובע היהודי פעילויות ואתרים רבים ומגוונים שביום אחד כמעט ואי אפשר להספיק לעבור”. במסגרת פתיחת הקיץ השיקו בחברה לפיתוח הרובע כרטיס משפחתי בעלות של 200 שקלים בלבד שתאפשר ביקור בכלל אתרי הרובע ביניהם הרובע ההרודיאני- שכונה של כהנים עשירים מימי בית שני, באתר הסגור והממוזג שעבר שיפוץ בשנתיים האחרונות בהשקעה של 18 מיליון שקל נבנו שבילי זכוכית שמאפשרים ללכת ממש בתוך הבתים העתיקים וכן נוספו הולוגרמות ומיצגים אור קוליים שמשחזרים את חווית ההליכה בשכונה בימי בית שני.

אתרים נוספים ברחבי הרובע שכלולים בכרטיס המשפחתי הם הגן הארכיאולוגי ירושלים-מרכז דוידסון, בית הכנסת החורבה, הבית השרוף ובו מיצג רלוונטי יותר מתמיד על מלחמת האחים שגרמה לחורבן, ובית פלוגת הכותל.

בנוסף תינתן אפשרות גם לחוויה מודרכת שכוללת סיור ברחבי הרובע וכניסה לשני אתרים בעלות מוזלת של 200 שקלים למשפחה בלבד.

בחברה לפיתוח ושיקום הרובע מציינים שהחופש השנה צפוי להיות שונה מבכל שנה כשמרבית מאתרי הבילוי האהובים על הישראלים נמצאים באזורים מאויימים מה שמוביל לעלייה בביקוש לאתרי תיירות בירושלים, בדגש על אתרים ממוזגים שמתאימים לחויה משפחתית בקיץ.

במסגרת ההערכות לקיץ הכריזו בחברה לפיתוח הרובע בשיתוף פעולה עם המועצה לשימור אתרי מורשת על כניסה חינם בתיאום מראש לקבוצות של מפונים שרבים מהם נמצאים בבתי המלון בעיר ועל הנחות של 40-50% למשפחות של מילואימניקים.

הרצל בן ארי, מנכ”ל החברה לפיתוח ושיקום הרובע היהודי אמר: “זה הזמן להתחבר למורשת ולשאוב ממנה כוחות, אני מזמין את כל עם ישראל להגיע לאתרי המורשת ברובע ולהתחבר לשורשים שלנו.” הרצל הוסיף: “אנחנו מחבקים את משפחות המפונים ומצדיעים למשפחות המילואימניקים ואנחנו מזמינים אותן לקחת פסק זמן ולהנות ברובע היהודי”.

קרדיט: תיירות הרובע

הישארו מעודכנים

    חדשות ועדכונים אחרונים
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.