חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים

אורחת נוטה ללון

תערוכה חדשה על המשוררת לאה גולדברג

יום שלישי, כ”א באדר תשפ”ג, 14.3.2023, בשעה 19:00

בית ש”י עגנון בירושלים פותח תערוכה חדשה לכבוד המשוררת לאה גולדברג.

למרבה הצער, לא קיימים עדיין במדינת ישראל בתים המוקדשים לסופרות ולמשוררות העבריות. החדרים, הדירות או הבתים שחיו בהן יוצרות כגון רחל, לאה גולדברג, דליה רביקוביץ, זלדה, יונה וולך, יהודית הנדל, עמליה כהנא-כרמון ורבות אחרות לא נשמרו כמו בית עגנון ובית ביאליק. במרחב זה, שבו אבדו חדרי העבודה, המראות הנשקפים מן החלונות, שולחנות הכתיבה והספריות של הכותבות, מבקש בית עגנון לפנות “חדר משלך” ואף למעלה מזה לטובת הסופרות והמשוררות האהובות הללו.

אנו פותחים את המיזם הזה, שיתקיים תחת הכותרת “אורחת נוטה ללון” במחוות הוקרה למשוררת שהכירה את עגנון, לאה גולדברג. בין חללי הבית של עגנון תוצג תערוכה שתוקדש כולה לגולדברג. יוצגו בה ציורים שציירה ולא הוצגו לפני כן מעולם, מכתבים שכתבה לש”י עגנון לרגל זכייתו בפרס נובל, צילומים, יצירות כתובות בכתב ידה ועוד. גם שיחות מוקלטות יוצגו בתערוכה וישמיעו את קולה של החוקרת, המרצה, המשוררת והסופרת האהובה על ילדים ומבוגרים עד היום, בין כותלי ביתו של הסופר.

התכנסות חגיגית לרגל פתיחת התערוכה תתקיים בכ”א באדר 14.3.2023 בשעה 19:00 בבית עגנון. במהלך הערב ישוחחו פרופ’ גדעון טיקוצקי ובלהה בן אליהו על יצירתה של גולדברג. האירוע ילווה שירים מולחנים של לאה גולדברג וקריאה בקול מכתביה.

ההשתתפות באירוע הפתיחה חופשית, על בסיס מקום פנוי. 

להרשמה לחצו כאן

הישארו מעודכנים

    אורחת נוטה ללון
    3/14/2023 7:00 pm
    //
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.