חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים

הקומה ה-3 מסע בזמן

המוזיאון הימי הלאומי מכריז על זמן חירום ומתגייס להצלת הים !

נמל הבית | הים שלנו | תל דגים | זמן בכמוסהימאים צעירים |

פיראטים–בין אמת לאגדההצילו! SOS | חצר הסיפון התחתון

לראשונה מאז הקמתו מציב המוזיאון הימי הלאומי על סדר יומו נושאים עכשוויים בוערים, ובראשם הצלת הימים והאוקיינוסים מנזקים אקולוגיים הרי אסון, עם פתיחת תערוכות  ומרחבי משחק ולמידה חדשים .
כל אלה יוקדשו לבריאות האקולוגית של הים ולהעלאת  המודעות לפעולות החשובות שניתן לעשות כבר עכשיו למען הצלת הימים והאוקיינוסים
.

התערוכות  והמתחמים החדשים ברחבי המוזיאון יאפשרו למבקרים הזדמנות להתחבר ולהבין את המשמעות העמוקה של הים עבור בני האדם ,לגבש מודעות ואכפתיות כלפי סוגיית הבריאות האקולוגית של הים הניצבת לפתחנו – כל זאת באופן נגיש ומלא באפשרויות להסתקרן, לשחק וללמוד דברים חדשים.

 התערוכה “נמל הבית“, במבואת הכניסה המשופצת, מזמינה את הקהל לצלול לעולם הים עם תצוגה של דגמי אוניות שיצרו ספנים וסרטונים המשקפים מחקרים שנעשים כיום על ידי חוקרי אוניברסיטת חיפה. בקומה השלישית של המוזיאון, המציגה את אוספיו המרכזיים, בוצעו חידושים רבים: הפרויקט “הים שלנו” כולל מפה מוארת ומאוירת, המציגה את עשר התרבויות הימיות החשובות בחופי הים התיכון במשך כחמשת אלפים שנים. התערוכה “תל הדגים” מציגה באופן מחודש את אתר שקמונה, הנחשב לאתר הארכיאולוגי החשוב בחיפה, בהתבסס על מחקרים עדכניים. הפרויקט “זמן בכמוסה” מכיל מקבץ תיבות עם מוצגים ייחודיים כמו מומיות של בעלי חיים ומסכות קבורה ממצרים העתיקה, מפות ייחודיות מהרנסנס, כלי זכוכית עתיקים, ועוד.

הקומה התחתונה עברה גם היא מתיחת פנים משמעותית. תערוכת הפיראטים האהובה “פיראטים: בין אמת לאגדה” – זכתה לחידוש מקיף והפכה לתערוכה אינטראקטיבית פעילה ומרהיבה. התערוכה הפעילה “הצילו !SOS ” מאפשרת להתוודע לעולם המופלא של הים, לתופעת האלים ולגיבורי-העל הימיים ולחשיבות השמירה על הים. המתחם “ימאים צעירים”  בתערוכת הימאות העברית מכיל מרחב של משחק והתנסות בעולם הספנות –  לילדים ולכל המשפחה. כמו כן, כחלק מטיפוח מרחבי החוץ של המוזיאון הוקמה “חצר הסיפור התחתון“, שבה אפשר לשחק ולהתנסות בפעילויות הקשורות לעולם הספנות או לנוח סביב שולחנות הפיקניק.

המוזיאון המחודש מאפשר למגוון רחב של קהלים בכל הגילאים ולכל בני המשפחה למצוא בו את מקומם. לאלו המבקשים להעמיק בידע ובמחקר המוזיאון מספק מוצגים מופלאים ונדירים ומידע מקיף. לאלו האוהבים התנסות חווייתית המוזיאון מציע מגוון של אפשרויות, כמו פעילות דיגיטלית אינטראקטיבית, משחקים, תחפושות, צילום, צפייה בקטעי סרטים ועוד. בני המשפחה שיגיעו למוזיאון יוכלו לבלות בו כמה שעות ולמצוא בו שפע של עולמות והפתעות. 

למידע נוסף>>> לחצו כאן

הדרכות (למבוגרים) בתערוכות המוזיאון הימי :

שבת, 04.02 | 11:00, 12:00 בשפה העברית לרכישת כרטיסים >>> לחצו כאן

הישארו מעודכנים

    הקומה ה-3 מסע בזמן
    3/17/2023
    6/30/2023
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.