חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים

חוגגים עצמאות במוזיאון מגדל דוד

יום העצמאות – יום חמישי 15.4

 

חוגגים עם השירים, הסיפורים, הבדיחות הנוסטלגיות והדמויות שמלוות את התרבות הישראלית.

 סיורים עצמאיים בליווי מדריך קולי בתערוכת ‘הבנאים – זאת המנגינה שלנו’

ובשעה  17:00 אלה הם בנאי  – מופע בידור מוסיקלי עם גברי בנאי (ה”גשש”), ושני בניו אורי ובועז בנאי

 

**הכניסה חופשית**

הכניסה למוזיאון ולתערוכה על פי הנחיות התו הסגול

הכניסה למופע על פי הנחיות התו הירוק.

הכניסה לכל האירועים חופשית על בסיס מקום פנוי. 

 

פרטים אודות התערוכה:

תערוכת “הבנאים – זאת המנגינה שלנו” – תערוכה מוזיקלית חדשה וייחודית המספרת את סיפורה של משפחת בנאי ושני מסלולי סיור חדשים במצודה: האחד בעקבות דגמים היסטוריים המציגים את ציר הזמן של ירושלים והשני בעקבות תעלומות ארכיאולוגיות בארמון הורדוס ובקישלה. המבקרים במוזיאון מוזמנים לבקר בתערוכה החדשה ובמסלולים השונים במרחב הפתוח של מצודת מגדל דוד עם המון פינות ישיבה מרווחות ומרחבי דשא מוצלים בחצר הארכיאולוגיות המטופחת.

התערוכה, “הבנאים – זאת המנגינה שלנו”, עוקבת אחר יצירתם של בני משפחת בנאי, יצירה ששורשיה בתרבות היהודית-פרסית בשיראז, אך היא עולה ומתגבשת בתוך הווי ירושלמי מתהווה. לאורך השנים וההיסטוריה, הפכה יצירתם של בני המשפחה לראי התרבות הישראלית, והיא בה עמוד תווך גם היום.

התערוכה מציעה למבקרים חוויה מוזיקלית ייחודית של קולות, צלילים ומראות, המספרים את קורותיה של משפחת בנאי, שסיפורה הוא הסיפור של כולנו. הסיפור של משפחת בנאי מתחיל בפרס של סוף המאה ה-19, ממשיך אל שכונות שוק מחנה יהודה, משוטט בין נופי הילדות, במרחבי ההשראה, באירועים ההיסטוריים ובהווי המשפחתי חוצה הדורות.

מופע בידור מוסיקלי עם גברי בנאי (ה”גשש”), ושני בניו אורי ובועז בנאי

גברי בנאי ושני בניו, אורי ובעז, חברו לראשונה יחדיו למופע בידורי מוסיקלי מפתיע מרגש ומרתק.

·         גברי בנאי – עם כישוריו הרב גוניים לוקח אותנו לטיול מלא הומור נוסטלגי בנופי ילדותו העיר ירושלים, הוא מספר על השורשים של משפחת בנאי העניפה לדורותיה, על הילדות במחנה יהודה ,על הדמויות הססגוניות שליוו את המשפחה לאורך השנים וכמובן על להקת הנח”ל,להקת “התרנגולים” וגולת הכותרת על ה”גשש החיוור”- שלישיית הבידור זוכת “פרס ישראל” והמצליחה ביותר בכל הזמנים.

·         אורי בנאי – שחקן וגם זמר יוצר מערך  שר ומספר גם הוא  שירים מבית אבא,  מ”בוסתן ספרדי”  שירי ירושלים ומלהיטיו ביניהם השיר “פרפרים”, “הזמנה לחתונה”  – בלבוש חדש.

·         בעז בנאי –  זמר כותב ויוצר אף הוא נצר למשפחת בנאי. בעז אחראי למספר להיטים ביניהם “כל השבוע מרגיש  כמו שבת”, “איש הפח” ולגירסת הכיסוי לשירו של דודו יוסי בנאי  ז”ל שהולחן ע”י מתי כספי “מרוב אהבה שותק”, אשר זכתה להצלחה ולהשמעות בתחנות רדיו רבות והגיעה לראש מצעדי הפזמונים.

ביחד הם שרים את מיטב הלהיטים של להקת “התרנגולים” (שיר “השכונה”,שיר “השוק”  ושל להקת “הגשש החיוור”.(“תן לשים ת’ראש על דיונה”) ועוד. הרבה סיפורים, שירים, קצת נוסטלגיה והרבה צחוק בערב של פעם עם הרבה טעם.

כתיבה: גברי  בנאי

בימוי ועריכה: גברי בנאי

שירה וליווי מוסיקלי: אורי בנאי ובעז בנאי

קלידים: גיל נגל

הישארו מעודכנים

    אירועים קרובים
    חוגגים עצמאות במוזיאון מגדל דוד
    4/15/2021
    //
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.