חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים

מוזיאון מגדל דויד בירושלים מזמין את הקהל לביקור מיוחד ביום הבחירות במבצע מיוחד של 2+2 על כל הזמנה

מוזיאון מגדל דויד מזמין את המבקרים להגיע ביום הבחירות ומציע להנות מהתערוכה הקסומה “הבנאים: זאת המנגינה שלנו”, משני מסלולים מרתקים: “ירושלים ממעוף הציפור” ו”תעלומת ארמון הורדוס והקישלה” ומאחד ממופעי הלילה המרהיבים המוצגים על אבני מצוד דויד: “מופע המלך דוד” ו”חיזיון הלילה”. על פי המסורת הירושלמית, כל מבקר יקבל סוכריית תרנגול מסורתית.

מבצע מיוחד על הכניסה למוזיאון וצפייה במופעי הלילה – 2+2 בכל הזמנה.

22-23.03.2021

ביום הבחירות הקרוב, מוזיאון מגדל דוד בירושלים, מזמין את הקהל להגיע לשערי המוזיאון כאשר כל מבקר יקבל על פי המסורת הירושלמית, סוכריית תרנגול. המבקרים, יוכלו להנות מהתערוכות המוצגות במוזיאון, “הבנאים – זאת המנגינה שלנו”, “ירושלים ממעוף הציפור” ו-“תעלומת ארמון הורדוס והקישלה”. בנוסף מופעי הלילה של מוזיאון מגדל דויד חזרו לפעילות בתאריך ה-22.03 וביניהם: מופע המלך דוד ומופע החיזיון הלילי- על רקע הלילה הירושלמי, וכשחומת מצודת דויד ושרידיה משמשים כתפאורה, מוקרנים המיצגים האור־קוליים, ומובילים את הצופים למחוזות היסטוריים מרתקים. בנוסף, מגדל דויד מקיים מבצע ביום הבחירות לכלל הלקוחות – 2+2 על הזמנת כרטיסי כניסה למוזיאון ו-2+2 על הזמנת כרטיסי כניסה למופעי הלילה (22.03).

אודות התערוכות:

תערוכת “הבנאים – זאת המנגינה שלנו” – חוויה מוזיקלית ייחודית של קולות, צלילים ומראות, המספרים את קורותיה של משפחת בנאי, שסיפורה מתחיל בפרס של סוף המאה ה-19 וממשיך אל שכונות שוק מחנה יהודה, משוטט בין נופי הילדות, במרחבי ההשראה, באירועים ההיסטוריים ובהווי המשפחתי חוצה הדורות.

ירושלים ממעוף הציפור – מסלול סיור בין דגמים היסטוריים המציגים את ציר הזמן של ירושלים. המסלול החדש, באוויר הפתוח של חצר המצודה רחבת הידיים, מזמין את המבקרים להכיר את ירושלים ולגלות כיצד השתנו פניה לאורך ההיסטוריה.

תעלומת ארמון הורדוס והקישלה – מסלול המזמין את המבקרים למסע מרתק אל עברה של העיר, אל האירועים הגדולים והסיפורים שעיצבו את פני ההיסטוריה; מסע שנפתח במתחם מצודת דוד וממשיך למתחם החפיר והקישלה.

מחיר 4 כרטיסים לכניסה למוזיאון הינו 80 ₪ ( ממחיר מבוגר)

 אודות מופעי הלילה (22.03.2021):

מופע המלך דוד- סיפור חייו של הנער דוד, שהפך למלך ולמנהיג רב השפעה לדורי־דורות, מתעורר לחיים ומוקרן על חומת מצודת דוד ובינות שרידי התקופות השונות.  במעין סגירת מעגל מוקרן סיפורו על אבני ירושלים, העיר שהקים ובנה בעצמו לפני אלפי שנים.

מופע החיזיון הלילי- סיפוריה ופניה הרבים של ירושלים נשזרים בתוך מיצג מולטי־מדיה עוצמתי ורב-חושי. המופע האור־קולי מוביל את הצופים אחורה בזמן למחוזות היסטוריים ולאירועים משמעותיים, שעיצבו את פניה של העיר.

מחיר 4 כרטיסים למופעי הלילה הינו 130 ₪ ( ממחיר מבוגר)

יש להירשם מראש

 

 

הישארו מעודכנים

    מוזיאון מגדל דויד בירושלים מזמין את הקהל לביקור מיוחד ביום הבחירות במבצע מיוחד של 2+2 על כל הזמנה
    3/22/2021
    3/23/2021
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.