חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים

מופעים לילדים ולכל המשפחה בבית עגנון

פעילות קיץ

רסיסי יום: מופעים לילדים ולכל המשפחה בבית עגנון
ימים רביעי-שישי, י״ג-ט״ו באב, 10-12.8 בבית עגנון בירושלים (קלאוזר 16)

כמו בכל קיץ, גם השנה אנחנו שמחים לפתוח את שערי בית עגנון ולהזמין סבים וסבתות, אמהות ואבות, ילדים וילדות לפסטיבל מופעים ספרותיים לכל המשפחה. במשך שלושה ימים נציג עיבודים מיוחדים לילדים לסיפורי עגנון, כמו גם למעשיות ואגדות אהובות אחרות. יחד עם הילדים והילדות נצא למסעות קסומים שיפתחו בפנינו צוהר אל עולם הספר.

המופעים הצפויים:
יום רביעי י״ג באב, 12.8

11:00 | ״צפורי״ –

עיבוד מוזיקלי תיאטרלי לאחד מסיפורי הילדות היפים ביותר שכתב ש”י עגנון. ילד מוצא ציפור פצועה בחלונו ומחליט לגדל אותה. עם הזמן הציפור הופכת להיות כל עולמו, והוא קורא לה בשם – צפורי. אך מה יקרה כשיום אחד תרצה הציפור לעוף? המופע מקרב את הילדים לשפה העברית בה כתב עגנון במסע מיוחד על כנפי הדמיון המשלב אביזרים, בובות ושירים. לגילאי 5-10..

להרשמה למופע ראו כאן

12:00 | ״כיפה אדומה״ –

כולנו מכירים את המעשייה הידועה על ״כיפה אדומה״. הסיפור, שעובר מדור לדור כבר מאות שנים, התפרסם לראשונה ב״סיפורי אמא האווזה״, המאגד יחדיו כמה מן המעשיות וסיפורי האגדה המוכרים והאהובים ביותר. האחיות ליזה ושרי שור יצרו גרסה משעשעת ועשירה למעשייה בסגנון פאנץ’ וג’ודי, שמתאימה לילדים ולמבוגרים כאחד, כמו גם לכל מי שאוהב תיאטרון בובות. לגילאי 3-9. 
 

להרשמה למופע ראו כאן

יום חמישי י״ד באב, 11.8

11:00 | עגנון ומלך הרוחות
מופע ספרותי-מוסיקלי המזמין את הילדים לצעוד אל תוך עולם הסיפורים המופלאים של גדול הסופרים העבריים. המופע משלב שירים והמחזות בעקבות סיפור חייו של עגנון וסיפוריו הקצרים “מאויב לאוהב” ו“האדריכל והקיסר”, יחד עם שירים מקוריים לילדים. הסיפור הראשון “מאויב לאוהב”, מתאר את מאבקו של הסופר ב”מלך הרוחות” תוך כדי ניסיונותיו להקים בית בשכונת תלפיות. הסיפור השני “האדריכל והקיסר” הוא אגדה עתיקה על אדריכל שצייר ארמון לקיסר וכדי להוכיח את ממשותו של הארמון נכנס לתוך הציור ונעלם בתוכו. לגילאי 4-11. 

להרשמה למופע ראו כאן

 

12:00 | הסולטן ומלך העצים
מעשיית עם בעיבוד תיאטרלי מוזיקלי. הסולטן עצבני, עצוב ומשועמם, יושב לו בארמון על ערימת כריות, עד שהוא פוגש במלך העצים, המלמד אותו איך להיות מלך אמיתי. סיפור בסגנון אלף לילה על נתינה , חסד וקבלת השונה בשיתוף הקהל ובלווי מוזיקה. לגילאי 4-11. 

להרשמה למופע ראו כאן

 

יום שישי ט״ו באב, 12.8

11:00 | צפורי
מופע נוסף. מיועד לגילאי 5-10. 

להרשמה למופע ראו כאן

 

12:00 | ״מעשה העז״ –
מופע ספרותי-מוסיקלי המזמין את הילדים לצעוד אל תוך עולם הסיפורים המופלאים של גדול הסופרים העבריים. המופע משלב שירים והמחזות בעקבות סיפור חייו של עגנון וסיפוריו הקצרים “מאויב לאוהב” ו“האדריכל והקיסר”, יחד עם שירים מקוריים לילדים. הסיפור הראשון “מאויב לאוהב”, מתאר את מאבקו של הסופר ב”מלך הרוחות” תוך כדי ניסיונותיו להקים בית בשכונת תלפיות. הסיפור השני “האדריכל והקיסר” הוא אגדה עתיקה על אדריכל שצייר ארמון לקיסר וכדי להוכיח את ממשותו של הארמון נכנס לתוך הציור ונעלם בתוכו. לגילאי 4-11. 

להרשמה למופע ראו כאן

הישארו מעודכנים

    מופעים לילדים ולכל המשפחה בבית עגנון
    8/10/2022
    8/12/2022
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.