חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים

פסח 2023 במוזיאון מגדל דוד

 
 
  1. ביקור התזמורת

חגיגה מוזיקלית לילדים במוזיאון מגדל דוד, במהלך חול המועד פסח 9-10.4.23

מוזמנים להכיר עולם מסקרן של צלילים מהעבר ומההווה. התנסויות מוזיקליות חווייתיות ברחבי המצודה העתיקה, מפגשים, סיורים, משימות, סדנאות ומשחקים

בשעה 16:30 על הבמה המרכזית: תזמורת הרחוב הירושלמית בקונצרט מיוחד, שבו תארח מלחינים מכל התקופות ותנגן מיצירותיהם בחצר המופלאה של מגדל דוד. במופע נשמיע מיצירותיהם של גריג, ראוול, ברטוק, הנדל ומלחינים נוספים.

נרקוד יחד לצלילי ריקודים רומניים ונפגוש דמויות שונות ומשונות שיספרו סיפורים אישיים מחיי המלחינים

11:00 – 16:00: פעילות למשפחות ברחבי המצודה: תחנות, הדרכות והפעלות

17:30-16:30: קונצרט (כניסה אחרונה ב-16:00)

ביום שני, י”ט ניסן, 10.4 בין השעות 11:00-09:00 תתקיים פעילות מותאמת למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים

מחירים: משתתף – 40 ₪ | כרטיס משפחתי – 125 ₪ (2 מבוגרים + עד 3 ילדים*, כל ילד נוסף 25 ₪)
למי מתאים: למשפחות עם ילדים בגילאי 5 – 10ילד מגיל 5 חייב בכרטיס (המחיר כולל כניסה למוזיאון ולמצודה) הפעילות מותאמת לאנשים המתקשים בניידות 

מספר הכרטיסים מוגבל – הזמינו כרטיסים מראש! | הישיבה בקונצרט על בסיס מקום פנוי | במזג אוויר גשום הפעילות תבוטל

הקונצרט בחסות קרן משפחת סנדרס לכבודו של מרטין סנדרס

להרשמה לחצו כאן

תזמורת הרחוב הירושלמית היא תזמורת קלאסית קאמרית שהוקמה בשנת 2013.

התזמורת מורכבת ממבצעים מוכשרים, בוגרי האקדמיה למוזיקה, המבקשים להנגיש את המוזיקה הקלאסית לקהלים חדשים, להעשיר את המרחב הציבורי בתרבות איכותית ולהעניק במה לנגנים וליוצרים צעירים הפועלים בירושלים.

התזמורת מופיעה במרחבים ציבוריים ותחת כיפת השמיים, ומקיימת קונצרטים המשלבים בין מוזיקה קלאסית לעיבודים תזמורתיים של מוזיקה פופולרית.

 

Ilana Silverman Richeter Photography

 

 

  1. מועדים לשמחה: בעקבות העולים לרגל לירושלים

יום שישי, ט”ז ניסן, 7.4, יום שלישי, כ’ ניסן, 11.4 בשעה 13:00 | משך הסיור כשעתיים

יום ראשון 9.4, י”ח ניסן, בשעה 11:00, 15:00 | משך הסיור כשעתיים

נצא לסיור לכל המשפחה בעקבות עולי הרגל לירושלים מימי המקרא ועד ימינו.

נבקר באתרים דרכם נוכל לחזור אל ירושלים בתפארתה, בימי בית המקדש השני’ ונכיר את השרידים המרשימים שנותרו מאותם ימים. הסיור מתחיל בתערוכה החדשה במוזיאון מגדל דוד, משם נלך דרך הרובע היהודי אל הגן הארכיאולוגי. סיום בכותל המערבי. נקודת מפגש – מוזיאון מגדל דוד | נקודת סיום – הכותל המערבי. מסלול ואתרים – מוזיאון מגדל דוד (ביקור בגלריה) – הרובע היהודי – הגן הארכיאולוגי.

הסיור בהרשמה מראש | מומלץ להצטייד בנעליים נוחות ובלבוש חם

קיום הסיור מותנה במינימום משתתפים | יתכנו שינויים בשל מזג האוויר | ניתן לתאם ולהזמין את הסיור לקבוצה פרטית. לפרטים >  groupsales@tod.org.il | *2884

מחיר 55 ₪ למשתתף

להרשמה לחצו כאן

 

  1. רק בגלל הרוח: ממגדל דוד למשכנות שאננים

יום שישי, ט”ז ניסן, 7.4, בשעה 10:00 | משך הסיור כשעתיים

יום שבת, י”ז ניסן, 8.4, יום שני, י”ט ניסן, 10.4 בשעה 11:00| 15:00, משך הסיור כשעתיים

סיור לכל המשפחה ממוזיאון מגדל דוד למשכנות שאננים. נלך בעקבות חלומו של משה מונטיפיורי ונספר את סיפורה המרתק של השכונה היהודית הראשונה שנבנתה מחוץ לחומות העיר העתיקה.

באמצעות משחקים וסיפורים ננסה לחוות את רוח התקופה: את האתגרים והקשיים וכמובן העשייה וההצלחה. הסיור מתחיל בתערוכה החדשה במוזיאון מגדל דוד, וכולל תצפית אל העיר העתיקה והחדשה.

משם נצעד דרך פארק טדי אל משכנות שאננים. נקודת מפגש – מוזיאון מגדל דוד | נקודת סיום – טחנת הרוח במשכנות שאננים.

הסיור בהרשמה מראש | מומלץ להצטייד בנעליים נוחות ובלבוש חם

קיום הסיור מותנה במינימום משתתפים | יתכנו שינויים בשל מזג האוויר | ניתן לתאם ולהזמין את הסיור לקבוצה פרטית. לפרטים >  groupsales@tod.org.il | *2884

מחיר 55 ₪ למשתתף

להרשמה לחצו כאן

 

  1. מופע המלך דוד – מופע לילי על חומות המצודה

על רקע תפאורת מצודת דוד העתיקה ושמי הלילה הירושלמיים הקסומים, מתעוררת דמותו המיתולוגית של דוד לאורך השנים – כנער, רועה צאן, לוחם אמיץ, משורר ומוזיקאי; דרך  העוברת בנתיבים היסטוריים, אשר הובילו אותו לתפקיד חייו כמלך וכמנהיג דגול בראשית ההיסטוריה היהודית. המופע האור־קולי הוא גם מחווה לאומנים, אשר זיהו את דמותו רבת הפנים של דוד, ויצרו לאורך השנים יצירות קלאסיות בהשראתו.

המופע נפתח בסיור וירטואלי בין יצירותיהם של שאגל, מאטיס, מיכלאנג’לו ועוד רבים וטובים, וממשיך לתוך תמונות מחייו של דוד, הנשזרות לתוך סיפוריה הייחודיים של ירושלים.

המופע מוקרן באמצעות מערכת מקרן לייזר מהמתקדמות ביותר בעולם, מלווה בסאונד מקורי ותסריט מלוטש. כל אלה מתאחדים לחוויית צפייה ההופכת את המבקרים לחלק מפיסה משמעותית ביותר בהיסטוריה היהודית. המופע מוקרן בשפה בין־לאומית של סאונד ומראות, ומתאים לכל אחד ואחת, בכל גיל, מכל דת ומכל לאום.

* יש לקחת בחשבון עומסי תנועה והחניה המאפיינים את סביבת העיר העתיקה ולתכנן את ההגעה בהתאם. לא תתאפשר כניסה למאחרים. משך המופע כ-40 דקות.

מחיר: 67 ₪ למבוגר, 57 ₪ לילד

להרשמה לחצו כאן

 

Old City of Jerusalem, Israel: David Tower Light Show

  1. החיזיון הלילי

כיצד מספרים סיפור בן אלפי שנים, רצוף באירועים שעיצבו את ההיסטוריה של ירושלים?

בואו לראות, לשמוע ולחוות בחיזיון אור־קולי חדשני, המוקרן על חומת מצודת מגדל דוד, בין שביליה הנסתרים ושרידיה העתיקים. דמויות מוחשיות, סאונד מקורי ותסריט קצבי ומלוטש חוברים לחוויה יוצאת דופן, המאפשרת לצופים לצאת למסע היסטורי בן אלפי שנים. באמצעות מערכת מקרן לייזר מתוחכמת וחדשנית עולות דמויות וירטואליות של מלכים שקמו ונפלו, מבנים מקודשים שנבנו על אדמתה של העיר, צבאות שלחמו למענה, וכן תרבויות, דתות ומיתוסים שצמחו מתוכה. מוזמנים לצפות ולהתרגש מסיפוריה המרתקים והייחודיים של ירושלים, שמתעוררים לחיים על רקע תפאורת העיר העתיקה. החיזיון מוקרן בשפה בין־לאומית של סאונד ומראות, ומתאים לכל אחד ואחת, בכל גיל, מכל דת ומכל לאום.

החיזיון הלילי מונגש על-ידי תיאור קולי עבור אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה.

*בשל אופי המופע ותנאי המקום לא תתאפשר כניסה למאחרים. יש לקחת בחשבון עומסי תנועה והחניה המאפיינים את סביבת העיר העתיקה ולתכנן את ההגעה בהתאם. משך המופע כ-40 דקות.

מחיר: 67 ₪ למבוגר, 57 ₪ לילד

להרשמה לחצו כאן

Israel, Old City of Jerusalem, The Tower of David Museum: David’s Citadele (King David’s Tower), ancient citadel located near the Jaffa Gate entrance to the Old City of Jerusalem. UNESCO World Heritage Site

הישארו מעודכנים

    פסח 2023 במוזיאון מגדל דוד
    4/7/2023
    4/11/2023
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.