חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אתרי מורשת

התחנה בתל-אביב

“הקרון החווייתי” במתחם התחנה הוא מיצג חינוכי-הומוריסטי לכל המשפחה שייקח אתכם במסע בזמן, עם סרטון בתלת-ממד, הולוגרמה ופעלולי סימולציה, תאורה וקול. הקרון המהודר, בניחוח של פעם, יגרום לכם לחוש כאילו אתם מצויים בעיצומה של נסיעה ברכבת, כולל הדמויות וסיפורי הדרך. הדיבוב נעשה בעברית, באנגלית, בערבית או צרפתית.

עד לפני שנים אחדות רק מעטים הכירו את צפונותיו של מקום זה, השוכן בין חוף הים לשכונת נווה צדק. היה זה המרחב שבו פעלה בשנים 1948-1892 תחנת הרכבת של קו יפו-ירושלים – המקום שבו החל עידן התחבורה המודרנית בישראל.

מתחם התחנה משתרע על כ-20 דונם ומצויים בו 22 מבנים מתקופות שונות, ששומרו בקפידה כדי להנציח ערכיו ההיסטוריים והאדריכליים של המקום. המבנה המרכזי הוא כמובן תחנת הרכבת עצמה, שעיצובה הארכיטקטוני הושפע מתרבות הבנייה האירופית-טמפלרית של המאה ה-19.

לאחר שיפוץ מקיף וקפדני נולד כאן מרחב ציבורי-תרבותי פתוח הממזג היסטוריה, תרבות ופנאי. המתחם מארח תדיר תערוכות בינלאומיות, פסטיבלים, שווקים צבעוניים, אירועי עיצוב וסיורים. מהמקום יוצאים אל העיר הלבנה ואל יפו העתיקה. כל אלו מצטרפים לחנויות, בתי הקפה, הפאבים והמסעדות במתחם שוקק חיים זה. אפשר להזמין סיורים מודרכים באתר ובסביבתו.

אל תוותרו: שווה להתעכב על ציורי הקיר ההומוריסטיים המצויים כאן.

במיוחד לילדים: לפני שבאים מומלץ להתעדכן על אירועים ופעילויות לילדים הנערכים כאן לעתים קרובות.

הידעת? עד להפעלת קו הרכבת יפו-ירושלים, נמשכה הנסיעה בין שתי הערים כיום וחצי (כולל לינה בדרך), והיא נערכה בכרכרות. הרכבת קיצרה את הזמן לחמש שעות בקירוב.

 

 

צור קשר עם האתר

    התחנה בתל-אביב

    • א‘ - ה‘:
      10:00 - 22:00
      ו‘ וערבי חג:
      10:00 - 15:00
      שבתות וחגים:
      10:00 - 22:00
    • טלפון:
    • דוא''ל:
    • הערות:

      הפאבים, בתי הקפה והמסעדות פתוחים בימי שישי עד חצות ואף מאוחר יותר. שעות פתיחה של הקרון החווייתי: א'-ה' 19:00-14:00, ו' וערבי חג 15:00-10:00, שבת 19:00-10:00

    התחנה בתל-אביב

    • מיקום:
    • טלפון:
    • דוא“ל:
    • שפות הדרכה:
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.