חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אתרי מורשת

מרכז המבקרים של עיריית ירושלים

     

מרכז המבקרים של עיריית ירושלים נמצא במרכז העיר, בין מזרח למערב כשמצד אחד, מתנוסס באתר דגם מוקטן ושובה לב של מרכז העיר ירושלים; מצד שני – תוזמנו לטפס לנקודת תצפית נוף מרהיבה על שכונותיה הוותיקות והחדשות של העיר. הביקור יספק עבורכם נקודות מבט לא שגרתיות על העיר ויציג בפניכם את סיפורה ההיסטורי של כיכר ספרא שבה הוא שוכן.
עוד במקום: שילוט מאיר עיניים המתאר את הקרב על הנוטרדאם שמנע בתש”ח את פלישת הלגיון הירדני לרחוב יפו.

המרכז מציע סיורים ופעילויות תוכן במגוון נושאים ומזמין אתכם ליהנות מחוויית תוכן מגוונת המותאמת לגילאים השונים. בסיור “שימור ופיתוח”, בא לידי ביטוי הקשר ההדוק בין ההיסטוריה העשירה של הכיכר לבין הארכיטקטורה המגוונת שלה.

פעילויות נוספות: מתחם בריחה לתלמידים ומשפחות בכיכר ספרא, סיור אמנות וגלריות במתחם קריית העירייה, סיורים לגני ילדים, סיורים בדגש על השירות העירוני הניתן בעיריית ירושלים, סיורי קו הגשר לחיילים וכוחות הביטחון, קונפליקטים וחיבורים במרחב הירושלמי וסיור מונגש לאוכלוסיות מיוחדות – במהלכו המבקרים יחושו ויכירו את הכיכר באמצעות מסלול אשר הותאם עבורם.

אל תוותרו: בבית המודל ממתין לכם דגם העיר ירושלים, באמצעותו ניתן לחזות במרכז העיר, בשכונות הגובלות עימו ובפרויקטים עתידיים.

במיוחד לילדים: “מי מכיר את העיר” ו”תעלומה בכיכר” הם משחקי ניווט לתלמידים ולכל המשפחה בכיכר ספרא, במהלכם ילמדו ויכירו המשתתפים את ירושלים מקרוב, באמצעות חידות, משימות וחוויות (גילאי 18-6).

הידעת? כיכר ספרא, שבה שוכן מרכז המבקרים, קרוי על שם יעקב ואסתר ספרא, הוריהם של אנשי העסקים והנדבנים היהודים יוסף ואדמונד ספרא. אחת מגולת הכותרת בכיכר היא “בורג ארכימדס”, פסל סביבתי המדמה שאיבת מים קדומה.

 

 

צור קשר עם האתר

    מרכז המבקרים של עיריית ירושלים, רחוב ספרא 3

    אירועים, חדשות ומאמרים

    מרכז המבקרים של עיריית ירושלים

    • מיקום:
    • טלפון:
    • דוא“ל:
    • שפות הדרכה:
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.