חפש:
0
סל קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים

בואו למגוון פעילויות במרכז המבקרים של עיריית ירושלים

בכל יום שלישי בחודשי הקיץ: יולי-אוגוסט, בשעה 17:00 |נפגשים במתחם כריות הבטון, כיכר ספרא 3 | עלות הסיור 10 ₪ למשתתפ/ת

הירשמו עכשיו והבטיחו את מקומכם בפעילויות:

הכל על הכיכר- סיור יחידים המתאים לכל גיל

הסיור מספר את סיפורה ההיסטורי של כיכר ספרא. במסגרת הסיור נבקר בין הבניינים ההיסטוריים ששוחזרו, שומרו והותאמו לשימוש עכשווי, נשמע את סיפור הקרבות על הנוטרדאם, ניכנס לדגם תלת מימד של העיר ונעלה לתצפית נוף מרהיבה על העיר.


 “מי מכיר את העיר?”- משחק היגיון לכל המשפחה

המחשב של ראש העיר יצא משליטה והוא חייב את עזרתכם במציאת הקוד הסודי. באמצעות מפת משימות ועזרים הנמצאים בכיכר תפתרו את התעלומה.


משחק סייבר – מתחם בריחה בעירייה

מיהו ההאקר מגן סאקר? מה הוא זומם? האם תצליחו לגלות את הרמזים המוצפנים שהוא שתל ולעצור לפני שהווירוס ייכנס לפעולה ?האם תצליחו לגלות את הרמזים המוצפנים שהוא שתל ולעצור לפני שהווירוס ייכנס לפעולה ?

במסגרת המשחק ייחשפו המשתתפים להיסטוריה של הכיכר, לשירותים השונים והמגוונים שמספקת העירייה לתושבים, .פותרים חידות, מפצחים קודים מוצפנים ועומדים במשימות חווייתיות.

*המשחק דורש שימוש בטלפון חכם

 

פרויקט לונקה

צילום: אוהד צוייגנברג | בתמונה: ליה הובר ואחותה התאומה,|יהודית ברנע | פרויקט לונקה

 אנו מזמינים אתכם להשתתף בסיור – פרויקט לונקה בכיכר ספרא- מיזם צילום בינלאומי המציג שורדי שואה מרחבי העולם | בכל יום רביעי בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט בשעה 17:00|נפגשים במתחם כריות הבטון, כיכר ספרא 3 | הסיור מתקיים ללא עלות

לרישום לחצו כאן

פרויקט לונקה הוא מיזם צילום חינוכי – אמנותי חובק תבל ומחווה עבור אחרוני שורדי השואה. במהלך השנתיים האחרונות תרמו מכישרונם מעל ל 270 צלמים מהמובילים בעולם וב 35 מדינות, ולכדו לא רק את הרוח האנושית וכח החיים של מושאי הצילום שלהם, אלא הנציחו זיכרון לדורות של מחר שלא יזכו להכיר שורדי שואה.

עבור הניצולים המשתתפים במיזם, שפתחו את ביתם וליבם בפני הצלמים, פרויקט לונקה נושא מסר גלובלי לסובלנות, אנושיות וחמלה, בעולם שלא נפטר מאנטישמיות ושנאה אתנית.

לא ניתן גם באלפי צילומים להביע את הסבל והרוע שחוו השורדים, אלו חוצים את גבולות היכולת של הצילום והאומנות בכלל. הנותרים בחיים, שיצאו ממדינות ותרבויות שונות, משקפים את הגיוון הקיים בעם היהודי. בעוד הם חולקים זכרון של אבדן וכאב שעיצב את חייהם, העוצמות שהתגלו בשובם לחיים הם מופת אנושי ואותו אנו מציגים.

ניצולי השואה הם אלו שלהם התפקיד המרכזי בשימור הזכרון אבל עלינו הצלמים מוטלת החובה להאיר עליהם בזרקור אחרון כי את הזמן לא ניתן להביס 

פרויקט לונקה נקרא על שם ד״ר אלאונורה נס, לונקה נולדה בפולין ב 1926. כנערה צעירה היא שרדה חמישה מחנות ריכוז והשמדה, פלאשוב, אושוויץ-בירקנאו, רגהון, ברגן-בלזן וטרזין. ב 2018 לונקה הלכה לעולמה בישראל, אותה כה אהבה.

 

הישארו מעודכנים

    בואו למגוון פעילויות במרכז המבקרים של עיריית ירושלים
    7/26/2021
    8/31/2021
    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על “אני מסכים”, אתה מסכים לשימוש בעוגיות.